Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 08:23

СШ №7

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Педагогічний колектив

Посередній учитель викладає.
                  Хороший вчитель пояснює.
                                  Видатний вчитель показує.
                                                  Великий учитель надихає.

                                                                                                                                                                                               Вільям Уорд





1. Хрипта Світлана Володимирівна у СШ №7 працює з 1983 року, освіта вища,
педстаж 29 років,  кваліфікаційна
категорія  «спеціаліст вищої категорії»,
«вчитель-методист».



   Учитель працює над проблемою «Інтерпретація
на уроках зарубіжної літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів».
Досвід роботи вчителя переконує, що творче вирішення проблемних завдань на
уроці, акторське виконання ліричних і прозових творів, пошук додаткової
інформації та її опрацювання, залучення творів мистецтва до інтерпретації
художніх текстів сприяє формуванню творчої, 
нестандартно мислячої особистості. На її уроках відбувається співтворчість
читача та автора, тобто «індивідуальна інтерпретація художнього твору», як
реалізація творчого потенціалу школярів.


2. Польова  Оксана  Іванівна – вчитель   початкових класів, стаж педагогічної роботи  – 23 роки, спеціаліст вищої категорії, педагогічне
звання  «старший учитель».



Польова О. І. працює над
проблемою «Інноваційні методи навчання на уроках читання і української мови».
Вчитель володіє високим науково-теоретичним, методичним рівнем викладання в
початкових класах. Враховуючи розвивальні компоненти сучасного уроку та
концепцію особистісно-орієнтованого навчання, педагог ретельно підходить до
питання вибору типу уроку, його структури.



Працює над розвитком
творчої особистості молодшого школяра. Кожну дитину вчитель старається навчити
чогось нового, просуваючи її в розвитку, дає їй змогу зробити більше, ніж вона
може. Використовуючи під час своєї роботи різні інноваційні методи, вчитель
хоче досягти оптимального рівня загального розвитку школярів. Така цілеспрямована
і систематична робота вчителя зумовлює зрушення у розвитку слабших учнів і
кращі результати у засвоєнні знань і навичок.




3. Бачинська  Людмила 
Феодосіївна   - вчитель  математики
, стаж
педагогічної роботи  – 31 рік, спеціаліст
вищої категорії, педагогічне звання 
«старший учитель».
Вчитель 
працює  над  проблемою «Розвиток  логічного 
мислення на  уроках  математики».



 Мета роботи вчителя – розвинути нестандартне
мислення, підвищити загальну математичну культуру, сформувати знання, вміння та
навички,  необхідні для успішного
вивчення математики та інших наук.



При розв’язуванні задач
навіть середнього рівня у багатьох учнів ще з 5 – го класу виникають труднощі
зі здійсненням аналізу умови  задач,
стислим записом її умови,  встановлення
логічних зв’язків між даними та шуканими величинами. Ці труднощі спираються на
несформовану  математичну мову школярів,
відсутність понятійного та термінологічного аналізу. Однією із проблем при
розв’язуванні задач є складність з розуміння учнями змісту умови  та вимоги задачі. Тому вчитель приділяє
увагу  розгляду змістовних логічних задач
із заплутаною умовою та питаннями і характерними прийомами їх розв’язування.



4. Карпова  Людмила Дмитрівна – вчитель  математики, педстаж - 36 років,
спеціаліст  вищої  категорії, педагогічне  звання 
«старший  учитель»



Вчитель  працює  над 
проблемою    «Актуалізація
опорних знань як засіб підвищення розумових здібностей учнів
».



Для активного спілкування
так важливо правильно сформулювати проблему, яка б активізувала самостійну
думку учнів при актуалізації опорних знань. Добра порада з цього приводу є у
В.Сухомлинського, який  підкреслював: «Домагайтеся
того, щоб учні ваші побачили, відчули незрозуміле. Якщо вам вдалося цього
досягти – маєте половину успіху. Адже запитання збуджує бажання знати.»
Інтерактивні види та форми роботи активізують і підвищують розумову діяльність
учнів, сприяють зацікавленню предметом, розвивають логіку, критичне мислення.
Вони роблять учнів активнішими, невимушеними в спілкуванні.



Аналіз  досвіду 
роботи  вчителя  показує, що варто починати працювати за
інтерактивними методами з 5 класу. Діти такого віку найкраще вчаться, якщо
залучені до активної діяльності. Вони дуже люблять уроки КВК, уроки-подорожі.
Їм цікаво «визволяти» казкових героїв, брати участь у різних конкурсах. Під час
пояснення нового матеріалу у своїй роботі вчитель використовує  роботу в малих групах і парах з різними
варіантами її організації та презентації результатів. На стадії актуалізації
опорних знань використовує фронтальне опитування, математичний диктант,
самостійні роботи з самоперевіркою і взаємоперевіркою; усні вправи; з геометрії
усні вправи за готовими рисунками; схеми, таблиці, опорні конспекти.  В роботі вчителя  переважають 
такі вправи  як  «Мікрофон» та «Мозковий штурм».




5. Ніженецька Наталія 
Сергіївна – вчитель  біології,  спеціаліст 
вищої  категорії ,
педагогічне  звання  «старший 
учитель»



Ніженецька Н.С. працює
над проблемою «Проектна діяльність під час вивчення біології». Під час
створення біологічних проектів учні використовують знання з хімії, фізики,
тобто враховують міжпредметні зв’язки. Учні під керівництвом вчителя створюють
творчі, ігрові, інформаційні проекти. Вчитель приділяє належну увагу  екологічному вихованню учнів. Мета, напрям,
зміст і форми роботи, методи реалізації екологічного виховання яскраво
простежуються у складанні та реалізації екологічних проектів : «Книга скарг
природи», «Одне дерево посадив - недарма прожив», «Птахи в місті».



 



 



6. Орищич Оксана Ярославівна – вчитель  української 
мови  та  літератури, педстаж - 21 рік, спеціаліст  вищої 
категорії, педагогічне  звання  «старший 
учитель».
Вчитель  працює 
над  проблемою «Нестандартний  урок 
як  засіб активізації
пізнавальної  діяльності  учнів 
на  уроках літератури».



В 
результаті  вивчення  системи 
роботи вчителя, встановлено  що
уроки  літератури, які  вона проводить не  схожі один на одного. Вона їх  постійно 
урізноманітнює
, а найкраще це можна зробити на
нестандартних уроках: урок-
диспут, урок-гра, урок-соціальне
дослідження та інші.



Сучасний урок не можна собі
уявити без інтерактивних методів
навчання, бо саме вони
направлені на те, щоб учень, навчаючи іншого,
вчився сам.



У своїй шкільній
практиці  Орищич О.Я  активно поєднує використання тих
методів
навчання, які в сучасній педагогіці прийнято називати
інтерактивними.
Вони прийшли на зміну традиційним, котрі базувалися лише
на збільшенні об'ємів
заучування знань в ущерб фізичному та моральному вихованню учнів. У 5-7-их
класах часто проводить уроки-ігри, уроки-вікторини, уроки
рольової гри.


7. Михайлик 
Ірина  Анатоліївна - вчитель
початкових класів,педагогічний  стаж - 22
роки, кваліфікаційна категорія – 
«спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання – «старший  учитель»,



Проблема, над якою працює вчитель:
«Інтеграція навчальної діяльності учнів з використанням елементів
інтерактивного навчання».



Актуальність даної
проблеми  вчитель вбачає у засвоєнні
учнями цілісного розуміння світу, його взаємозв’язків. Інтеграція сприяє
поглибленню та розширенню знань учнів, діапазону їх практичного застосування.
Посилюється пізнавальний інтерес школярів, досягається всебічний розвиток
особистості.



Форми і методи, що
використовує вчитель, направлені на оволодіння учнями знаннями з рідної мови та
математики, предметів художнього циклу, необхідними для подальшого
систематичного навчання, навичками свідомого читання і письма. Як класовод вона
у постійному пошуку нових комбінацій форм, методів та прийомів роботи для
забезпечення ефективності уроків та розвитку інтересу до навчання. Уміло
переключаючи види педагогічної діяльності, впроваджуючи елементи інтерактивного
навчання учителька отримує достатню кількість зворотної інформації, що дає їй
можливість перевірити розуміння дітьми вивченого матеріалу.



 



8. Рихель Галина Вячеславівна - вчитель початкових класів
педагогічний стаж: 18 років. Кваліфікаційна категорія:  «спеціаліст вищої категорії»



  Рихель Галина Вячеславівна працює над проблемою «Інтерактивні
методи роботи на уроках в початкових класах», оскільки вважає, що підтримка
природного бажання і розвиток на його основі здібностей кожного школяра
досягається власне на нетрадиційних уроках. Методи, які застосовує вчитель,
відповідають змісту і характеру навчального матеріалу, готовності учнів до
засвоєння. Продумує систему знань, яка підштовхує до самостійних висновків.
Навчальний процес будує за умови постійної педагогічної взаємодії, де вчитель і
учень є рівноправними учасниками цього процесу, розуміють один одного. Учні
відкривають щось нове, відчувають себе шукачами, отримують насолоду від
досягнутого. На уроках використовує інтерактивні методи:
«ажурна пилка»;«акваріум»;«асоціативний кущ»;«мозаїка».«перехресні групи»;
«мозковий штурм».


·                     



·       13. Кулій
Галина Володимирівна – вчитель 
фізики  та  математики педагогічний стаж - 17  років.
Вчителем математики і
фізики СЗШ №7 міста Самбора працює з 1993 року. Методикою
сучасних інтерактивних технологій займається з
2001 року - на уроках
фізики, а з 2003 року - на уроках
математики .Працює над  проблемою «Використання інтерактивних технологій на уроках
математики»



Для ефективного застосування інтерактивного
навчання
на уроках математики вчитель  Кулій Г.В.  
планує свою
роботу 
таким чином :
дає   завдання  учням  
для   попередньої  підготовки:
   подумати, виконати самостійні
підготовчі
завдання;
відбирає  для уроку 
або заняття такі  інтерактивні
вправи,
які б дали учням час подумати, «ключ» до
засвоєння або закріплення теми;
на   одному  
занятті      використовує   одну
(максимум-дві) інтерактивні
вправи;
проводить глибоке обговорення
за підсумками інтерактивної вправи, повторюючи і  той матеріал, що не увійшов у інтерактивну
вправу;
проводить
швидкі опитування, самостійні домашні
роботи з усіх матеріалів
теми, що не були пов’язані з
інтерактивними завданнями.


   В
своїй практичній діяльності Кулій Г.В найбільше застосовує такі інтерактивні
методики:  робота  в парах, робота  в 
малих  групах, мікрофон, мозковий
штурм, асоціативний  кущ, ажурна  пилка.




14.
Красовська  Оксана  Богданівна – вчитель  біології, педагогічний  стаж - 30років, спеціаліст  вищої 
категорії, педагогічне 
звання  «вчитель- методист».



Головні педагогічні прийоми роботи вчителя –
це програми творчого розв΄язання винахідницьких задач. Красовська О.Б. стимулює
учнів до застосування різноманітних способів навчальної роботи. На уроках
створюються умови, що дозволяють кожному учню бути активним, самостійним,
формулювати висновки, висувати гіпотези. Вся діяльність вчителя скерована на
формування в учнів вмінь працювати в нестандартних ситуаціях за певними
алгоритмами, знаходити ідеальний результат.



Красовська О.Б. посіла ІІ
місце в міському конкурсі на кращий методичний матеріал еколого – природничого
характеру. За належну підготовку школярів до обласного конкурсу «Дотик природи
– 2008» отримала подяку Головного управління освіти та науки Львівської
облдержадміністрації. Її учениця Саноцька Н. посіла ІІ місце в ІІІ обласному
турі олімпіади з біології (2009р)

" autostart="1" showcontrols="1" showstatusbar="0" showdisplay="0" autorewind="1" height="290" width="320">



Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz